Na czym polega wynajem mebli eventowych?

Organizacja wydarzenia biznesowego to zawsze spore przedsięwzięcie. Bez względu na to, czy zapraszasz kontrahentów na prelekcję czy organizujesz szkolenie dla pracowników, a może konferencję o charakterze naukowym, potrzebujesz dobrze wyposażonego zaplecza. W biurach zazwyczaj kładzie się nacisk na funkcjonalność. Dlatego na czas ważnego eventu korzystną opcją jest wynajem stylowych mebli.

Chcąc zrobić dobre wrażenie na kontrahentach i klientach, a także w celu zapewnienia pracownikom wygodnych warunków do pracy i nauki, warto postawić na wysokiej jakości meble. Na co dzień są to po prostu klasyczne biurka, ergonomiczne fotele, stoły konferencyjne. Jednak na czas wyjątkowych wydarzeń warto odmienić nieco wizerunek biura i dodać mu eleganckiego charakteru.

Wynajem stylowych mebli

W ostatnim czasie swój renesans przeżywa styl ludwikowski. Osoby, które lubią splendor i luksus chętnie sięgają po bogato zdobione elementy wyposażenia wnętrz. Cechuje je wysokiej jakości tapicerka we wzory, rzeźbienia dekoracyjne i żłobienia. Wbrew pozorom, takie detale będą świetnie wyglądały nie tylko w domu, ale też w pracy. Wynajem stylowych mebli do biura lub na targi cieszy się coraz większym uznaniem wśród przedsiębiorców, ponieważ:

  • jest tańsze niż zakup nowych mebli,
  • podkreśla pozycję firmy oraz jej szacunek względem kontrahenta,
  • pozwala zaaranżować niebanalną przestrzeń, która wyróżni się na tle konkurencji.

Ze względu na to, że wypożyczalnie ekskluzywnych mebli dysponują zazwyczaj rozbudowanym asortymentem, możesz dowolnie łączyć produkty. Z pomocą ekspertów jesteś w stanie stworzyć przestrzeń konferencyjną, szkoleniową, wypoczynkową, reprezentacyjną oraz wystawienniczą dokładnie taką, jakiej potrzebujesz. Choć styl ludwikowski charakteryzuje się bogactwem form i większymi gabarytami, to w praktyce dostępne są też meble mniejsze, np. ławy czy pufy.

Wypożyczalnia mebli premium

Szukając wyjątkowych elementów do wyposażenia biura lub stoiska wystawienniczego warto skierować się do wypożyczalni mebli premium. W przeciwieństwie do pozostałych firm o podobnym profilu oferują one wysokiej jakości produkty stylizowane. Pracujący w niej specjaliści doradzą Ci najlepsze rozwiązania, dopasowując je do charakteru imprezy, branży, w jakiej działasz, metrażu, który musisz zaaranżować. Co wchodzi w skład usługi, jaką jest wynajem stylowych mebli?

1. Profesjonalne doradztwo, pomoc w zaprojektowaniu biura czy stoiska.

2. Dokładną wycenę.

3. Transport i odbiór mebli ze wskazanego miejsca.

4. Rozstawienie mebli w miejscu docelowym.

Wychodząc naprzeciw potrzebom przedsiębiorców wypożyczalnie bardzo często pracują też w godzinach niestandardowych, nawet przez całą dobę. Mogą działać na terenie całego kraju. Również wycena usługi jest indywidualna, w przypadku dłuższych okresów wynajmu mebli eventowych. To wszystko sprawia, że organizacja imprezy z pomocą profesjonalistów i produktów przez nich wypożyczanych przebiega sprawnie i zawsze terminowo. Dokładne warunki współpracy reguluje umowa.